27 Nisan 2015 Pazartesi

FLORMAR SIKILAŞTIRICI KAPATICI (FLORMAR LIFTING CONCEALER)

Selamlar Herkese,
Uzun zamandır ince yapılı, çizgilere dolmayan ve kalıp gibi durmayan hem de uygun fiyatlı bir kapatıcı araştırıyordum. Flormar'ın lifting yani sıkılaştırıcı kırışıkları giderici etkili kapatıcısını denemek istedim. Online sipariş sonrası aldığım bendeki LC01 rengi de bana çok güzel uydu. Gün boyu cilde yüksek nem veren, sıkılaştırıcılı ve  SPF 20 güneş koruyucu barındıran kapatıcıyı denemeye başladım.

Çok ince yapılı ve kapatıcılığı da oldukça iyi olan orta kapatıcılıktaki bu ürün tüp ambalajda sunuluyor. Tüp ambalajdan elinizin üzerine bir mercimek tanesi büyüklüğünde aldığınız ürünü serçe parmağınızın ucuyla göz altlarınıza tampon hareketlerle uygulayın.  Ardından bir fırça yardımıyla da dağıtıp, pudra ile sabitleyin. İşte bu kadar.

Gün içerisinde mimik çizgilerinde belirginleştirme yapmıyor, ince yapısıyla adeta hiç yokmuş gibi hafif bir kapatıcı. Ben bu kapatıcıyı çok sevdim. Günlük makyajınızda CC kreminizle birlikte rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yada biraz daha fazla uygulayarak özel makyajlarda fondöteninizle birlikte kullanın.Yoğun kapatıcılık isteyenler ürün performansını pek yeterli bulmayabilir.

Ben kalın yapılı stick kapatıcıları sevmiyorum. Kalıp gibi duran yoğun kapatıcılar günlük makyaja uygun değil. Bundan önce kullandığım Avon'un likid ama birkaç kullanım sonrası kıvamı koyulaşan ve çizgilere dolan rengi de bana koyu gelen hiç sevmediğim ürününden sonra Flormar Lifting Concealer beğendiğim bir ürün oldu.

Sizde hemen ulaşabileceğiniz TIKTIK ince yapılı, uygun fiyatlı (20,90 TL) orta kapatıcılıkta bir kapatıcı (Concealer) istiyorsanız Flormar Lifting Concealer'ı deneyebilirsiniz.


Deneyimlerinizi ve görüşlerinizi bana yazın. Blogumu ve İnstagram hesabımı takip ederek beni desteklemeyi unutmayın. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder