25 Kasım 2014 Salı

COLGATE OPTİK BEYAZ DİŞ MACUNU

COLGATE OPTİK BEYAZ DİŞ MACUNU
Kullandığım ürünler hakkındaki değerlendirmelerimi, olumlu ve olumsuz objektif düşüncelerimi sizinle paylaşmaya devam ediyorum.
Bu yazımda yaklaşık 2 ay önce reklamlarını ve tanıtımlarını takip ederek merakla alıp kullanmaya başladığım Colgate Optik Beyaz diş macunundan bahsedeceğim.
Colgate Türkiye'nin kendi web sayfasında ürün ile ilgili bilgi yok o yüzden buradan ürünün linkini veremeyeceğim. :(
 Sadece kendi çektiğim fotoğraflarını yayınlıyorum.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki reklamlarını izledikten sonra ürünü çok büyük beklentilerle satın aldım. Kullanmadan önce ürünün yeni kutusu, ambalajının çarpıcı kırmızı (en sevdiğim renktir) rengi vs. beklentimi daha da artırdı. Ambalaj müthiş güzel tasarlanmış, tebrikler. Macunun formülünün gerçekten diş beyazlatmada çözüm olacağına inandım.
 

Ürünü yaklaşık 1 ay önce ulusal marketten 2 adet satın aldım. Hem ben hem ailem düzenli olarak günde 3 defa ürünü kullandık. Lakin, sonuç hiç de ümit ettiğimiz gibi olmadı. Düzenli kullanım sonrası haftada 1 ton beyazlatma vaat eden ürünün böyle bir etkisi olmadı. Bir aylık kullanım sonucu diş tonumuzda 1 ton beyazlık bile yaratmayan ürün tam bir hayal kırıklığı yarattı. Optik Beyazı 5 kişi birlikte kullandık ve hepimizin yorumu da aynı oldu.
Ürünü biraz daha incelediğimizde içeriği hakkında ambalajında sınırlı bilgi var ve üretim yeri de Çin.  Bu nedenle de Colgate Optik beyazı tekrar alıp kullanmayı düşünmüyorum.
Şu an yeni ürün olarak Farmasi' nin Eurofresh beyazlatıcılı misvaklı diş macununu satın aldım. Şimdi onu kullanıyorum 1 ay kullandıktan sonra sizinle buradan yorumlarımı paylaşacağım. Sizde merak ediyorsanız blogumu takip etmeyi unutmayın. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder