20 Nisan 2015 Pazartesi

FLORMAR 3'Ü 1 ARADA TEMİZLEME JELİ (FLORMAR ADVİCE 3 IN 1 CLEASING JEL)

Selamlar Herkese,
Makyaj yapmak kadar makyajı temizlemek ve cildimizi arındırmakta bir okadar önemli. Bunun içinde güzel bir temizleyici şart. Flormar'ın 3'ü bir arada temizleyicini büyük bir beklentiyle bir kaç hafta önce online alışverişimde almıştım beni instagramdan takip edenler hatırlayacaklar.
Flormar  Jel temizleyiciyi kullanmaya başlayınca oldukça hayal kırıklığına uğradım. Genelde Flormar ürünlerini severek kullanırım. Ama bu ürünü sevmedim.Neden mi?

Bu ürün oldukça koyu kıvamlı bir jel, kokusu hiç hoş değil hatta ben hiç beğenmedim. Tuhaf bir koku beni rahatsız etti. Yoğun ve yapışkan bir yapısı var, nemli cilde parmak uçlarınızda masaj yaparak uyguladıktan sonra durulamanız gerek.
Pek fazla köpürmeyen bir jel temizleyici. İçerisinde peeling tanecikleri var ama pek işe yaradığını söyleyemem. Ciltten durulamak ve cildi arındırmakta koyu ve yapışkan kıvamından dolayı oldukça zor oluyor. Birde ürünün üzerinde uyarı olarak göz çevresine kullanmayın yazıyor.
Ürünü peeling ve maske olarakta kullanabilirsiniz. Ama ben bu uygulamaları denemek bile istemedim çünkü bu kadar kötü kokan bir ürünü 10-15 dk cildimde tutmak istemedim açıkcası.

Flormar 3 in 1 jel temizleyici 150 ml tüp ambalajda oldukça büyük bir ambalajı var. Fiyatıda 13.00 TL oldukça uygun fakat kokusu, kıvamı ve rahat durulanamaması sebebiyle tekrar almayı düşünmüyorum. Bakmak isterseniz TIKTIK
Bu ürünü kullandıktan sonra cildimin tam olarak temizlendiğinden emin olmadığım için başka bir temizleyici ile daha da 2. kat bir arındırma yapıyorum.

Sizde ürünü kullanarak yorumlarınızı bana yazın. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder