1 Nisan 2015 Çarşamba

FARMASİ ALOE VERA OJE ÇIKARICI (FARMASİ NAİL POLİSH REMOVER) ve FARMASİ BAZ SERTLEŞTİRİCİ (BASE COAT)

Selamlar Herkese,
Bu inceleme yazımda sizlere harika bir oje çıkarıcıdan (Aseton) ve Baz ojeden bahsetmek istedim. Farmasi Aloe Vera ekstreli oje çıkarıcıyı ve baz ojeyi ne zamandır denemek istiyordum. Yaklaşık 1 ay önce kullanmaya başladım ve çok sevdim.

Öncelikle oje çıkarıcının harika bir ambalajı var. Yeni nesil özel pompası sayesinde çok kolay bir kullanım sunuyor. Ölçülü miktarda ürünü pamuğunuza almanıza yardımcı oluyor. Büyük kolaylık. Eminim kullanınca çok seveceksiniz.

Farmasi Aloe Vera Aseton içeriğindeki ekstralar sayesinde tırnaklara E vitamini ve Hint yağı ile koruma ve bakım sağlıyor. Hem ojenizi çok kolay çıkarıyor, fazladan efor sarfetmenize, uğraşmanıza gerek kalmıyor. Hemde tırnaklarınızı yada tırnak etlerinizi kurutmuyor, yıpratmıyor, zarar vermiyor.
Diğer Asetonlar gibi kesif (sert) bir kokusu kesinlikle yok. Çok yumuşak bir yapısı ve hoş bir kokusu var. Üstelik 100 ml şişesi oldukça bereketli, uzun süre kullanabilirsiniz.

Bundan önce kullandığım ve hiç sevmediğim tırnaklarıma ve tırnak kenarlarıma çok zarar veren başka bir marka baz oje ve asetondan sonra Farmasi Aloe Vera oje çıkarıcı "ilaç" gibi geldi diyebilirim. Tırnaklarım kat kat ayrılmış soyulmaya başlamıştı. Farmasi ürünleri tırnaklarımı onarmaya yardımcı oldu.

Sizde benim gibi oje sürmeyi seviyorsanız, tırnaklarınızıda korumak istiyorsanız ojenizi uygulamadan evvel önce Farmasi tırnak sertleştirici baz ojeyi bir kat sürün ardından istediğiniz başka bir renk ojeyi 2 kat uygulayın. Tırnakları güçlendiren ve koruyan baz oje yeni alışkanlığınız olacak.

Bu faydalı ikiliyi henüz kullanmadıysanız, denemenizi tavsiye ederim. Farmasi Aloe Vera Oje Çıkarıcı (Aseton) fiyatı 7,50 TL Farmasi Tırnak Sertleştirici Baz Oje fiyatı 9,00 TL Sizde ürünleri deneyerek bana düşüncelerinizi yazın. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder