6 Ocak 2015 Salı

8*4 PARFÜM DEODORANT

Selamlar herkese,
Bu inceleme yazımda sizlerle yeni 8*4 İnspire Parfüm Deodorant ile ilgili düşüncelerimi paylaşmak istedim.
Nivea tarafından ithal edilip ülkemizde raflarda yerini alan yenilenmiş 8*4 deodorantlar ne zamandır yeni reklam filmiyle dikkatimi çekiyordu. Kullandığım deodorantta bitmeye yüz tuttuğu için ulusal market rafında indirimde olduğunu gördüğüm, 8*4 İnspire'ı yaklaşık 7 TL gibi uygun bir fiyata satın aldım. Sizlerle düşüncelerimi paylaşmak için de hemen kullanmaya başladım.
Yenilenen formüllü pudrasız ve leke bırakmaz özellikte üretilen 8*4'ler diğer deodorantlardan bu özelliği ile 1-0 önde. Giysilerde deodorant lekesine sinir olan biriyseniz bu ürün tam size göre.

Toplam 12 farklı çeşit üretilen 8*4 deodorantların en yeni kokusu benim seçtiğim İnspire; çiçeksi ve sofistike bir koku. Diğer bir kaç çeşidini daha kokladım ama hiçbiri bana çekici gelmedi. Sizde eminimki bu 12 farklı koku arasından size en uygun olanı bulacaksınız.
8x4 eşsiz ve kalıcı parfüm kokularını gün boyu süren deodorant korumasıyla birlikte sunuyor. Inpire'ın sofistike kokusu, beyaz şeftalinin meyveli ve ferah açılışıyla başlar, yasemin ve nilüfer çiçeklerinin zengin notlarıyla son bulur.
Yeni 8*4 İnspire'ı Güne Başlarken Kullanın

Özellikle güne başlarken deodorantsız yapamayanlardansanız 8*4'ü size öneririm. Kalıcılığı çok fazla değil, gün içerisinde yenileme ihtiyacı hissettiriyor. Çantanızda taşıyarak fırsat buldukça kullanarak yeni bir ferahlık hissiyle buluşabilirsiniz.
Transparan Bir Deodorant
Kolay görünsün diye "Efect" yaptım.
Daha detaylı bilgi için 8*4 sayfasını ziyaret edin.
TIK TIK
Firmanın sloganı da çok hoş."Inspire ile kendini gösterişli hissedeceksin" :)

Yenilenen 8*4'ler;
• Pudrasız
• Leke bırakmaz
• Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmış.
 




Daha ne olsun bir deodorantdan istenenlerin hepsi bir arada. Sizde denerseniz eğer bana aşağıya yorumlarınızı yazmayı unutmayın.
Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder