6 Kasım 2014 Perşembe

LOREAL PARİS ELSEVE ARGININE DİRENÇ X3

LOREAL PARİS ELSEVE ARGININE DİRENÇ DÖKÜLME KARŞITI YOĞUN BAKIM
Saçlarımın daha sağlıklı uzaması ve mevsim etkilerine bağlı dökülmeleri önlemek için pratik bir ürün arıyordum. Loreal Elseve'in Arginine Direç şampuanını kullanıyordum. Şampuan saçımın dökülmesini azaltmıştı bu yüzden de dökülme karşıyı yoğun bakım spreyinide alıp kullanmaya karar verdim. Ürünü incelemek için Buraya Tık Tık


Bir sonraki alışverişimde şampuan ve yoğun bakım spreyini bir arada aynı paket içerisinde kampanyalı olarak satın aldım. :) Elseve Arginine Direnç X3'i uygulaması oldukça kolay. Banyo sonrası saç diplerinize püskürterek parmak uçlarınızla masaj yapın, ürünü saç diplerinize yedirin. 

Daha sonrada saçlarınızı kurutun. 
Düzenli kullanımla ürünün gerçekten saç dökülmelerimi azalttığını ve saç diplerimi beslediğimi fark ettim. Saçların sağlıklı ve hızlı uzamasına da katkısı var. Ürünün limonlu gibi hoş bir kokusu var. Severek kullanacaksınız.
 

Arginine Direnç X3'ü yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum. Yakında biter. Tekrar almayı düşünüyorum. Memnun kaldığım, kullanması pratik bir ürün. 
Bu yazının Elseve Arginine Direnç X3'ü denemek isteyip kararsız kalanlara yardımcı olmasını dilerim.
Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder