20 Mart 2015 Cuma

FLORMAR SUPERMATTE 201 nolu KIRMIZI RUJ

Selamlar Herkese,
Bu yazımda size en sevdiğim kırmızı rujlardan birinden bahsetmek istedim. Flormar'ın Supermatte serisi rujları. Yaklaşık 2-3 senedir bu ruju kullanıyorum.
Flormar mağazasına biraz yeni ürünlere bakmak ve vakit geçirmek için girmiştim. Supermatte serisi rujları denedim ve 201 nolu kırmızı rengini bayılarak hemen satın aldım. İyi ki de almışım. Çünkü müdavimi oldum. :) Ömrümde ilk defa aldığım bir ruju bitirerek tekrar aynı rengi satın aldım.
FLORMAR SUPERMATTE 201

Bazı mat rujların aksine, bu ruj hem dudakları fazla kurutmuyor, hem oldukça pigmentli çok iyi renk veriyor hemde çok güzel bir duruşu var. Ne çok mat ne çok parlak çok güzel bir kırmızı. Kalıcılığı orta düzeyde gün içerisinde yada birşeyler yiyip içtikten sonra üzerinden bir kat daha geçmeniz gerekebilir.
Flormar Supermatte Ruj 201 Numara
Sizde benim gibi kırmızı ruju kendinize yakıştırıyorsanız Flormar'ın supermatte rujunu henüz denemediyseniz mutlaka deneyin derim ben.

Flormar Supermatte Lipstick; Kremsi yapısıyla kolay uygulama imkanı sağlayor Supermatte, dudaklara Kadifemsi görünümde yoğun renk veriyor. Pek çok renk seçeneğine sahip bu ruj serisi, özel içerikleri sayesinde yoğun renk vererek dudakların dolgun görünmesine yardımcı oluyor.
 
Yanlış hatırlamıyorsam 15,00 TL- 17,50 TL civarı bir fiyatı vardı. Sizde ilk fırsatta bir Flormar mağazasına gidip Süpermatte serisini test edin. 18 farklı renk seçeneği içerisinde beğeninizi kazanacak bir renk mutlaka olacaktır. Çevrenizde bir flormar mağazası yoksa www.flormar.com.tr 'den TIKTIK  ürüne ulaşabilirsiniz. Flormar 201 rengini deneyip bana yorumlarınızı yazmayı ihmal etmeyin. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

1 yorum: