2 Şubat 2015 Pazartesi

ROSENSE VAZELİN

Merhabalar,
Bu yazımda sizlere yıllardır kullandığım ve çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istedim. Özellikle kış aylarında el, dirsek, topuk çatlamaların da ideal çözüm olan Vazelin eminimki hepimizin bildiği ve sıklıkla kullandığı bir ürün.
Daha önce farklı markaların vazelinlerini kullandım. Oldukça uygun fiyatlı olan vazelinlerden son olarak Rosense markasının vazelini almıştım. Kış aylarında gün içerisinde ellerimi ne kadar nemlendiricilerle sürekli nemli tutmaya çalışsamda kuru bir cilt yapım olduğu için yeterli olmuyor. Özellikler benim gibi kuru ciltli iseniz ve gün içerisinde de sürekli soğuk su ile ellerinizi yıkamak zorunda kalıyorsanız el kremlerinden ve nemlendiricilerinden çok daha fazlasına ihtiyacınız var demektir. Bu yüzden ben de gece yatmadan önce ellerime ve tırnaklarıma vazelin uygulayarak nemlendirdikten sonra uyuyorum.
Tırnaklarınızın kenarlarındaki kurumaları önlemek hatta tırnak yapınızı güzelleştirmek ve tırnaklarınızın çabuk uzamasına yardımcı olmak istiyorsanız vazelin kullanabilirsiniz.

Vazelin ile ilgili diğer bir güzellik sırrı da her akşam yatmadan önce kulak çubuğu yada bitmiş eski fakat temiz eyeliner fırçası ile kirpik diplerinize vazelin sürün (gözlerinize kaçırmamaya dikkat edin) işe yaradığını kirpiklerinizin gürleşip hemde uzadığını göreceksiniz. Vazelini seyrek olan kaşlarınıza da uygulayabilirsiniz.
Vazelin normal el bakım kremlerinden farklı olarak oldukça yağlı ve koyu kıvamlı bir ürün bu yüzden gün içerisinde kullanmanız biraz zor olabilir, çünkü vücut tarafından emilmesi vakit alıyor. Bu yüzden akşam uygulamak daha iyi olur.

Vazelin petrolden üretilen petrol jölesi diyebileceğimiz mineral yağlarla zenginleştirilmiş bir krem. Bir çok kremin ana hammaddesi olarak kullanılıyor.

Vazelinle ilgili bir yazı yazmak istememin asıl sebebi Annemin ayak bileklerinde yaklaşık 3-4 senedir iyileşmeyen kimi doktorlara göre bir çeşit egzema yada bir çeşit mantar hastalığı olan yaralar vardı. Uzun zamandır bir sürü farklı cilt kremi kullandı. Kullandığı diğer reçeteli kremlerden pek fayda görmeyince bir akşam beni ellerime vazelin sürerken gördü ve kendiside yaralara süremeye başladı. Diğer kremlerden daha iyi bir etkiyi vazelin kullanarak aldığını görünce şaşırdık doğrusu.

Bu yüzen yıllardır severek kullandığım Rosense'in gül esanslı vazelinini sizlere de öneriyorum. Rosense'in sayfasına bağlanarak detaylı bilgi alabilirsiniz TIKTIK.
Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder