6 Kasım 2014 Perşembe

GARNIER SKIN NATURALS B.B. Krem Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı
Garnier BB Krem, benim birkaç farklı markayı daha inceleyerek almaya karar verdiğim bir ürün.
 Ürüne ulaşmak çok kolay ulusal marketlerde, parfümerilerde, kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.Ürüne incelemek için Buraya Tık Tık


 
Ürünün light/açık ve medium/orta  tonunu var. Benim cildime açık tonu uygun olduğu için ben açık tonunu satın aldım. Ürünün aromatik hoş bir kokusu var. 
 
Karma bir cildim olduğu için ürünün uygun olduğunu düşündüm. Zira, ürün her cilt tipine uygun olarak üretilmiş tek bir ambalajda tüketiciye sunuluyor. 
Ürünü yaklaşık 3 aydır düzenli olarak günlük makyajımda kullanıyorum. Ürün yakında bitecek.
 Ürünü kullanmadan önceki hali;
 
Ürünü makyaj altına cildimi hem nemlendirmek hemde renklendirmek ve de cilt rengimi eşitlemek için kullanıyorum. Günlük makyajda fondöten kullanmak istemeyenler Garnier B.B kremi kullanabilir. Cilde ışıltı veren bir ürün olarak sunulan B.B krem cildi terlemiş gibi gösteriyor.Ürünü kullanırken özellikle güneşli günlerde parlamadan dolayı bir çok insandan "terledin mi?" diye sorular duydum. Bu rahatsız edici bir durum. Malesef ürün terlemiş görüntüsü veriyor.  
 
Garnier B.B Kremi kullandıktan sonra çok fazla kapatıcı bir etkisi olmadığını gördüm. Fondöten öncesi baz olarak kullanılabilir ama tek başına kapatıcılık anlamında yeterli değil. Ürünü sürekli kullandığımda günün ilerleyen saatlerinde T bölgemde yağlanmaya sebep olduğunu ve pudra ile parlamaları kapatmak gerektiğini fark ettim. 
Ayrıca ürün sürekli kullanımlarda benim cildimde sivilcelenmeye sebep oldu. Bu süre zarfında arada ürünü kullanmayı bıraktım. Beninle birlikte bu ürünü alıp, kullanan birkaç arkadaşımda benimle aynı görüşleri paylaşıyor.
Kısacası, ürünü çok fazla beğenmedim. Tekrar almayı düşünmüyorum. Farklı ürünler denemek istiyorum.
 
Bu yazının Garnier BB Krem' mi denemek isteyip kararsız kalanlara yardımcı olmasını dilerim.
Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder