20 Şubat 2015 Cuma

FARMASİ SKİN CARE DAİLY FACE CREAM OİL BALANCİNG/ FARMASİ SKİN CARE YAĞ DENGELEYİCİ YÜZ KREMİ

Merhabalar,
Yeni bir inceleme yazısıyla sizlerleyim. Bu yazımda birkaç ay önce deneme amaçlı aldığım ve kullandıkça bayıldığım Farmasinin günlük nemlendiricilerinden bahsedeceğim.

Farmasi ürünlerini 4-5 aydır kullanıyorum bir çok ürününü denemek için alıyorum, gerçekten hepsi birbirinden güzel diyebilirim. Ama ben içlerinden en beğendiklerimi seçerek sizinle bu ürünleri nasıl kullandığımı ve neden beğendiğimi anlatmaya çalışıyorum.

En son kullandığım "çok bilinen bir markanın " anti-aging etkili gündüz ve gece nemlendirici kremlerini kullanmayı bırakarak Farmasi Daily Face Cream serisine geçtim. İyikide bu ürünleri almışım çünki gerçekten cildime bu soğuk kış günlerinde çok iyi geldi.
Daily Face Kremi aldığımdan beri düzenli olarak her gün kullanıyorum. Her sabah yüzümü yıkar yıkamaz uygulayarak 5-10 dk sonra üzerine Farmasi CC krem kullanarak günlük makyajımı yapıyorum.  (CC Krem ile ilgili yazıyı okumak için)( TIKTIK)Tüm cilt tiplerine uygun olan Farmasi yağ dengeleyi yüz kremi benim cildimdeki yağı çok iyi dengeledi. Daha önce ayda bir yüzümün çeşitli bölgelerinde aniden oluşan sivilceler bu nemlendiriciyi kullanmaya başladığımdan beri kayboldu.

Farmasi Skin Care çok ince yapılı ve cilt tarafından son derece çabuk emilen bir nemlendirici günlük kullanım için mükemmel bir ürün içerisindeki shea yağı ve E vitamini cildime parlaklık ve daha doğal bir görünüm kazandırdı.

Farmasi Skin Care Krem nemlendirici 2 tip gündüz ve gece kullanımı için. Ben ilk başlarda sadece gündüz kremini kullanıyordum fakat daha sonra arkadaşım Leyla'nın tavsiyesiyle Anti-aging içerikli olan Argan yağı, Aloe Vera, E vitamini içerikli olan gece nemlendiricisinide kullanmaya başladım. Cildimdeki olumlu etkisinin bir kat daha arttığını düşünüyorum.

Farmasi Günlük yüz kremi anneme, babama ve erkek kardeşimede tavsiye edip onların da kullanmalarını sağladığım. Onlarda en az benim kadar beğendiler. Hatta babam ve erkek kardeşim traş sonrası kullanmak için  benim nemlendiricimi alıp kullanmaya başladılar ve bende yeni bir Daily Face krem sipariş etmek durumunda kaldım. Ailem içinde çok sevilen bir ürün oldu.
Sizde Farmasi Daily Kremleri hem kendiniz hem aileniz için deneyebilirsiniz tüm cilt tiplerine uygun, ince yapılı ve yağlandırmayan kolay emilen bir günlük bakım kremi arıyorsanız hemen alın. Şubat kataloğunda fiyatı 17 TL. Dermotolojik olarak test edilmiş, paraben ve parafin gibi zararlı kimyasallar içermeyen bu sağlıklı kremi herkese tavsiye ederim.
Yeni inceleme yazılarında görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder