21 Ocak 2015 Çarşamba

JOHNSON'S BABY SÜTLÜ SABUN

 
Selamlar Herkese,
Başlığı görünce neden bebek sabunu ile ilgili bir inceleme yazısı yazdığımı merak etmişsinizdir. Hemen anlatmaya başlayayım öyleyse. Yaklaşık 3 ay önce sabun reyonunda güzellik sabunlarına bakarken fark ettim Johnson's sabunu ve denemek için bir tane alıp kullanmaya başladım.
Sıradan güzellik sabunlarında bulunan zararlı katkıların bebek sabunlarında bulunmayacağını daha az katkılı ve sağlıklı olacağını düşündüm alırken. Cildimin bebek cildi gibi sağlıklı olmasıda en büyük beklentimdi. Beklentilerim boşa çıkmadı.

Sizde benim gibi günlük makyaj temizliğinizi jel yüz temizleyiciler ile yaptıktan sonra yetinmeyip bir de son bir temizlik ve arınma için sabunla yıkamayı alışkanlık haline getirdiyseniz Johnson's sütlü sabunu mutlaka deneyin derim. Benim karma yapılı kuruya yakın bir cildim var. Bu yüzden sütlü sabun cildime çok iyi geldi.



Daha önce çok sık olmasada bazı zamanlarda yüzümde beliren sivilceler bu sabunu kullanmaya başladığımdan bu yana ve nemlendiricimi değiştireli görünmüyor :) Çok şükür. Bu da beni çok mutlu etti. Bu nedenle sabunu herkese tavsiye etmeye başladım.

Sizde kullandığınız güzellik sabununuzdan memnun değilseniz hem kendiniz hemde sevdikleriniz için Johnson's sütlü sabunu deneyin. Fiyatıda oldukça uygun 2-3 TL civarında hesaplı bir ürün.

Sizlerle deneyimlerimi paylaşmak için farklı ürünleri kullanmaya devam edeceğim. Ama bu arada daha iyisini bulana kadar Johnson's sütlü sabunu almaya ve kullanmaya devam.

Sizde Johnson's Baby Sütlü Sabun kullanarak deneyimlerinizi, izlenimlerinizi bana yorum olarak yazabilirsiniz. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder