9 Mayıs 2015 Cumartesi

FLORMAR OLAĞAN ÜSTÜ HACİMLİ, KIVRIK MASKARA (FLORMAR PRECIOUS CURL MASKARA)

Merhabalar;
Bu  yazımda sizlere bir iki hafta önce online mağazasından aldığım Flormar Precious Curl Maskara'dan bahsedeceğim. Bu maskarayı Flormar Türkiye instagram sayfasında paylaşmış ve kullananlardan olumlu yorumlar gelmişti. Bende ambalajının rengine bayıldığım bu maskarayı merak ettim doğrusu ve hemen alıp denemek istedim.


Muhteşem metalik fuşya renkli ambalajına "Aşık" olduğum bu maskarayı denemek için ilk açtığımda fırçasının büyüklüğü dikkatimi çekti. Tabi bu denli büyük plastik bir fırça yoğun hacim verip kirpikleri oldukça fazla kıvırır diye düşündüm. Fakat deneyince sonuç beklediğim gibi olmadı. :(
 
Flormar yoğun hacimli maskara oldukça ıslak kıvamlı uygularken hemen kurumuyor. Fakat büyük fırçası benimkisi gibi kısa ve sert kirpiklere uygulaması oldukça zahmetli ve çoğu zaman kirpik çevresinede bulaşıyor. Çift kat uygulandığında yoğun hacim veren bu maskarayı fırçasından dolayı çok sevemedim vede hiç pratik bir maskara değil. Düzgün uygulamak için vakit harcamanız gerekebilir. Günlük makyajda tercih etmem.

Benim gözlerim hassas. Lazer ameliyatı olduğum için bazı makyaj ürünleri gözlerimde alerji ve kızarıklık hatta yanma yapabiliyor bu yüzden mümkün olduğunca dikkat ediyorum. Bu maskarada akşam saatlerine doğru hafif bir yanma etkisi yaptı bende. Bu yüzden tekrar almak istemeyeceğim bir ürün değil. Merak edenler için fiyatıda 21,00 TL burdan ürünü inceleyebilirsiniz. TIKTIK

Sizde Flormar maskara deneyiminizi benimle aşağıya yorum yazarak paylaşabilirsiniz. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder