13 Aralık 2014 Cumartesi

LOREAL ELSEVE EXTRA ORDİNARY OİL

Selamlar herkese,
Yeni ürün inceleme yazımla sizlerleyim. Elseve'in saç bakım yağını anlatacağım. Ben ürünü yaz başında satın aldım.  Mucizevi yağı alırken saçlarımı güneşin ve denizin zararlı etkilerinden korumak amacındaydım. İyiki almışım. Bakım yağını tüm yaz boyu kullandım. Aşağıda fotoğraflarımda göreceğiniz gibi ürün oldukça az kaldı.
 
 
Elseve zengin çiçek özlerinden geliştirdiği mucizevi yağı 2 farklı özellikte üretilmiş.
  • Normal saçlar için.
  • Boyalı saçlar için.
Ben boyalı saçlar için olanını tercih ettim. Ürün hakkında detaylı bilgi için buraya TIK TIK

Elseve bakım yağını saçınıza farklı aşamalarda uygulayabiliyorsunuz. Ben bu ürünü banyo sonrası saçlarım henüz ıslakken kurutmadan önce saç uçlarıma masaj yaparak uyguluyorum. Böylece yeni yıkadığım saçlarımı besliyorum ve de kurutma öncesi ısı koruması sağlamış oluyorum. Tek ürünle iki fayda sağlamak ne güzel!!!
Avcumuza bir kaç damla alarak saçımıza uyguluyoruz.
 
Çok çeşitli bitki özlerinden üretilen bakım yağı oldukça koyu kıvamlı ve müthiş güzel bir kokusu var. Uyguladığınızda saçlarınız mis gibi kokuyor. Kokusuna bayıldım. Bakım yağının kokusu kısa bir süre sonra saçlarınızdan uçuyor daha kalıcı olsa süper olur. Tek sevmediğim yanı şişesinin pompalı oluşu.
Gelelim Nasıl Uyguladığıma;
Ben saçlarım uzun olduğu için 2 pompa kadar yağı avucuma alıp iyice elimle ısıttıktan sonra saç uçlarıma yedirmeye çalışıyorum. Aslında ürün biraz daha sıvı kıvamlı olup sprey şeklinde uygulanabilse kullanım açısından çok daha pratik olabilir. Zira elimle ürünü uyguladığımda çok homojen dağıtamadığımı ve yediremediğimi düşünüyorum.

Benim gibi ince telli saç yapısına sahipseniz ve saçlarınız yıkama sonrası elektrikleniyorsa, bu ürün saçları yatıştırmaya ve kolay taranmasına yardımcı oluyor. Ben özellikle saç uçlarıma  uyguladığım için saçlarımı yağlandırmadı ve ağırlaştırmadı. Düzenli kullanımda saçlara parlaklık ve sağlık kazandırıyor. Ben mucizevi yağı beğendim tekrar almayı düşünüyorum. Elseve ortalama 15-20 TL aralığında satılıyor. Uygun fiyatlı bir ürün. Tabiki ürün daha da geliştirilse ve sprey şekline dönüştürülürsa çok daha pratik olur.

Mucizevi Yağ Kullanmadan // Mucizevi yağ Kullandıktan sonra
 Bundan sonra farklı markaların bakım yağlarınıda kullanarak sizinle inceleme yazılarımı paylaşacağım. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.
 
Aşağıdaki linklerden beni takip edebilirsiniz
Twitter: dilersemm
İletişim: dilersem@gmail.com 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder